recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hdhomerun opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hdhomerun opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hdhomerun opsætning
    Sendt: 08-Marts-2017 kl. 10:03
Hejsa.

Har lige fået mig en HDHomerun Expand. Det er min første Tuner af den slags. Har fået det hele op og køre, via Channels på ATV4. Men hvordan dælen flytter jeg rundt på kanal placeringerne. Min OCD vil jo have at eks DR kanalerne ligger i starten, så tv2 osv osv.
Det lader til at Channels appen er afhængig af den placering som HDHomerun har givet kanalerne, men i HDH's setup program syns jeg ikke jeg har kunne finde muligheden for at rykke rundt. Er der bare mig den er galt med?

Hvad findes der ellers af software til at konfigurerer og optage med som jeg bør tjekke ud?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu