recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hacket PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hacket PC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg har indgående kendskab til Kaspersky Windows File Server antivirus og den blockerer aktivt for mønstre der matcher krypteringsangreb fra ransomware.
Prøv at teste deres desktop version som jeg mener at have læst også har det indbygget.

Bitdefender har også anti-ransomeware, men har aldrig set det i aktion, så det kender jeg ikke.
 
Jeg kører selv Bitdefender, men det er ikke i deres gratis version der ransomeware beskyttelse i.
 
Og deres Beskyttelse består i at man skal White liste programmer der må skrive i data området.

Så det kan give noget beskyttelse.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2017 kl. 23:14
Der er sikkert forskel i Bitdefender versionerne. Den jeg benytter har ikke noget som skal defineres for at anti-ransomware funktionen virker efter at den er slået til.
Men jeg har aldrig oplevet en situation som kunne trigge den.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2017 kl. 06:26
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Der er sikkert forskel i Bitdefender versionerne. Den jeg benytter har ikke noget som skal defineres for at anti-ransomware funktionen virker efter at den er slået til.
Men jeg har aldrig oplevet en situation som kunne trigge den.
 
Måske fordi du bruger programmer som er Trusted på forhånd??
Jeg ved bare at i deres største pakke Total Security 2017, er det sådanne det virker.
Og jeg oplever tit med nye programmer, at den bliver trigget.
F.eks. da jeg installerede EAC.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu