recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa web tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa web tv.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa web tv.
    Sendt: 15-April-2017 kl. 12:40
Jeg har læst at man kan bruge web tv hvor man kan spole, pause, og starte progemmer forfra i op til 7 dage, uden smart tv-boks.

Vil det sige at jeg kan gøre det på mit tv?

Jeg har en mellem pakke fra antenneforeningen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 13:18
Det tror jeg ikke du kan. Har lige undersøgt om det virker på iPad, som så kan sendes til TV via ATV
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 13:59
Du kan betale dig til det, det er inkl. i den store pakke, dog ikke alle programmer kan genstartes.

Redigeret af Steen6400 - 15-April-2017 kl. 14:00
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 15:01
Har arbejdet en del med StofaWebTV i forældrenes sommerhus.
De har den store pakke og her virker iPad appen fint. 

StartForfra virker på visse kanaler. Sjovt nok kan man ikke pause en live udsendelse - men man kan lave startforfra - spole frem - og så pause (på DR1). På reklamekanaler kan man ikke spole fremad - men efter en "start forfra" kan man pause (TV5 feks).

Vi testede Chromecast, ChromecastUltra og AppleTV. 
Stofa Webtv supporterer ikke umiddelbart ATV - dog virker det hvis man først starter noget andet op der sender til ATV - så vil StofaWebTV gerne "overtage" - men det var min oplevelse at der skete en del udfald. Altså billedet fryser - det var ikke super godt.
Chromecast ser ud til at virke bedre. WifiModellen gav dog et meget hoppende billede - specielt ved panorering højre/venstre (feks en fodboldkamp var skidt). Chromecast Ultra med kabel opkobling til lokalnettet virker klart bedst (det er muligt vores wifi i sommerhuset er skidt - vi holdt bare fast i løsningen med et kabel og den lidt dyrere Chromecast enhed).
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu