recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lissau lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lissau lærred

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BX5 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BX5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 15:45
Modtaget, havde bare forstået det som at der kunne bydes over de 1500 kr, som var din mindstepris Smile
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2017 kl. 22:44
Jamen det kan der også, jeg har bare lovet lærredet væk inden der kom flere bud, og må jo holde fast i denne aftale. Grunden til den kun er reserveret er at det er en kollega som har et lærred hvor der optræder hotspotting, og han har så fået lov til at prøve mit, og afhjælper det hans problem vil han højst sandsynlig købe lærredet, omvendt afhjælper det ikke problemet så kommer lærredet til salg igen. Så derfor kun reserveret indtil videre.
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2017 kl. 12:43
Lærredet er nu blevet solgt til manden der lånte det. Til info
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu