recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TVsignal og Data fra samme stik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TVsignal og Data fra samme stik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TVsignal og Data fra samme stik
    Sendt: 27-April-2017 kl. 14:21
Hej kloge hoveder
Jeg overvejer at flytte mit yousee modem ind i stuen, så jeg kan få kabelført Web til blandet min yousee boks. Men det kræver jeg flytter den adapter(som går i vægstikket), der kræves for at kunne tilslutte modem ind i stuen. Og så skal jeg her efter også trække mit TV signal gennem denne.
Giver det et dårligere TV signal ?
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 14:33

Det skulle det ikke gøre, har da ikke oplevet det i de mange år jeg har haft det installeret.
Du skal være opmærksom på, at Modem skal tilsluttes i den vægdåse hvor signalet komme ind, da det så måske ikke virker, grundet at der kan være problem med returvej.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2017 kl. 21:17
Takker
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu