recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - budget action cam
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

budget action cam

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonas88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2017
Sted: ikast
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: budget action cam
    Sendt: 15-Maj-2017 kl. 16:50
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2017 kl. 07:33
Jeg har et ældre sj4000 og det fungerer sådan set udemærket. Er det lige så lækkert som mærkevarene - nej, men til mit brug har det været rigtigt fint, og har taget nogle gode film i vandet, på MC og i forbindelse med ungernes løbehjul.

Brug lidt tid på google for at find "det rigtige", der kan være ret stor forskel i kvaliteten på de helt billige udgaver (specielt på firmware siden) og det er derfor værd at kigge lidt anmeldelser/sammenligninger igennem.


Redigeret af jacobask - 16-Maj-2017 kl. 07:35
Til top
jonas88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2017
Sted: ikast
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2017 kl. 07:36
Sådan et har jeg også haft, de kameraer jeg linker til skulle det den jo være 20 mp og det andet 16 mp.. Men ellers ens tror jeg.. :)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2017 kl. 08:27
Du bliver nød til at læse anmeldelser og se klip på youtube.
At kigge på spec siger ikke så meget.

De er sikkert ok til prisen. Man får jo hvad man betaler for.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2017 kl. 12:36
Jeg var selv i gang med at finde et action kamera for noget tid siden, jeg valgte dog et go pro hero 5.
Jeg køre ikke selv i 4k/ 25fps da dette kamera ikke kan optage 4K med 50fps. Men der i mod optager jeg i 2.7K 50fps. og det dur, det er helt vildt hvor godt det det ser ud, ved godt at 4k har en højre opløsning, men at optage med 50fps. er altså bare så meget mere lækket at se på fremfor 25fps.
 
Så jeg vil anbefale dig at finde et kamera der kan optage med 50fps f.eks. 1080p/50fps.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
jonas88 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2017
Sted: ikast
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2017 kl. 12:40
en sidste jeg har fundet er den her.. og tror det bliver den :)

https://www.amazon.co.uk/ThiEYE-Processor-Ambarella-Waterproof-Rotatable-x/dp/B01LY8Q3NK
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu