recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer vægbeslag PROBLEM løst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer vægbeslag PROBLEM løst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer vægbeslag PROBLEM løst
    Sendt: 26-Juni-2017 kl. 14:25
Har en Pioneer skærm hængende med originalt vægbeslag.
Skal ha en anden skærm op og kan ikke huske hvordan man tager den gamle ned... det skal gøres på en bestemt mådeConfused
Nogen der kan hjælpe?


Redigeret af Ning - 27-Juni-2017 kl. 01:52
Ning
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2017 kl. 14:33
På mit sad der mega lange skruer op fra neden, der bare skal skrues nedad, så man kan vippe TV ud for neden og løfte det af
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2017 kl. 14:44
Ingen skruer, har nok været doven i sin tid, men tror jeg har fundet ud af det... havde set i forkert manual på nettet.
Så vidt jeg kan se skal man løfte skråt op til venstre.... men er nødt til at vente på hjælp for sådan en gammel 50" er sgu tungCry
Ning
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2017 kl. 14:48
Ja der skal to stærke til..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu