|
Kabel-TV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Status: Offline Point: 1932 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det kun er for at få kunder i butikken, så har du MÅSKE kun forbindelse i 30 dage, eller en måned før signalet EVT. lukkes. Så måske, du også skulle kontakte Stofa, hvis de andre er for sløve i optrækket med at give besked... Hvor lang tid har du haft lejligheden?
|
||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som udgangspunkt har teknikerne mere travlt med at 'åbne' tv-pakker for nye kunder end at lukke. Måske lukkes signalet næste gang der er en Stofa tekniker i nærheden.
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes da bare du kan ringe til Stofa og sige du er usikker på om du rent faktisk selv skal oprettes som kunde og betale abonnement eller om der er din udlejer som du forklarer. Det kan de formentlig se baseret på adressen. Og hvis de siger det er dig så kan du jo blot foreslå at droppe teknikerbesøg da der er hul igennem i forvejen. Men oprettelsen kan sagtens dække over andet også.
|
||
anhal
Ny bruger Oprettet: 01-August-2017 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er Stofa kontaktet.
Med lidt held fik jeg overtalt sælger til at jeg kunne slippe for teknikerbesøg til 500 kr. Videre vil opstart være fra 01-09-17, da vi skal på ferie i august. Det står på Stofas hjemmeside at lille pakke koster 166 kr/mdr, men sælger sagde at prisen blot var 151 kr/mdr. Alt i alt en god samtale. Det hele tegner ihvertfald godt indtil videre.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |