recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Video på facebook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Video på facebook

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guldfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guldfisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android Video på facebook
    Sendt: 02-August-2017 kl. 15:16
Hej
Jeg undre mig meget over min facebook/messenger app.
Når jeg skal sende/modtage en video til/fra venner på messenger, så laver den helt ged i lyden, som i kan høre på den video jeg har tilføjet på link.
Jeg havde en samsung galaxy s8, jeg troede det var den, der var noget galt med, men nu har jeg en Oneplus5,
Som gør det samme, jeg har prøvet at se i indstillinger på facebook, men kan ikke finde noget,,
Det virker som om det går galt, når android/facebook appén komprimerer videoen til facebook, at det går galt der,, 
oneplus 5 køre med Android 7.1.1 (Nougat)
Facebook version 135.0.0.22.90
Messenger version 129.0.0.17.91
Håber virkelig, der er nogen der har en løsning, jo ikke fedt, man ikke kan sende videoer til hinanden, på forhånd tak

https://drive.google.com/open?id=0B3cf4bzih291NFB6c2dyM21sczQ
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu