recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forlængerkabel til PS4 kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forlængerkabel til PS4 kamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forlængerkabel til PS4 kamera
    Sendt: 03-August-2017 kl. 14:12
Min søn ønsker sig brændende et ps4 kamera, så han kan lave sine egne youtube-klip med PiP. Så vidt jeg kan genemskue, er der kun 2 meter kabel på kameraet, men da alt udstyr står uden for bio'en i modsatte ende af lærredet er der brug for omkring 8-10 m kabel 🙄

Jeg har fundet et forlængerkabel på 2 m., men 1) de er relativt dyre og 2) gad vide om signalet tager skade af så mange samlinger.

Der må være andre derude, som er rendt ind i samme udfordring - hvad har I gjort?
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 09:57
Er der overhovedet ikke nogen?
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu