recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gider ikke at optage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gider ikke at optage

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gider ikke at optage
    Sendt: 08-August-2017 kl. 01:33
Er der andre end mig som oplever at Yousees nye tv boks ikke gider at optage??< async="" ="//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-TMLW42T">< title="domIsLoadedS" id="domIsLoadedS">var dataLayer=dataLayer || []; (function(w,d,s,l,i,h){if(h=='tagmanager.google.com'){return}w=w||[];w.push({'gtm.start':new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src='//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);})(window,document,'script','dataLayer','GTM-TMLW42T',window.location.hostname);
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik2/s.js">
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js">
.tmp{visibility:hidden}.tmp{visibility:hidden}
Den optager max 50% af alle de programmer som jeg beder den om,
og det gør mig flintrende rasende.
//Guldhammer
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 03:16
Ring til YouSee eller henvend dig i en YouSee butik og bed om at evt. få den byttet. Der er vist nogle af dem, der ikke ter sig som de burde !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Er der andre end mig som oplever at Yousees nye tv boks ikke gider at optage??< async="" ="//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-TMLW42T">< title="domIsLoadedS" id="domIsLoadedS">var dataLayer=dataLayer || []; (function(w,d,s,l,i,h){if(h=='tagmanager.google.com'){return}w=w||[];w.push({'gtm.start':new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src='//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);})(window,document,'script','dataLayer','GTM-TMLW42T',window.location.hostname);
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik2/s.js">
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js">
.tmp{visibility:hidden}.tmp{visibility:hidden}
Den optager max 50% af alle de programmer som jeg beder den om,
og det gør mig flintrende rasende.
Du burde også tjekke dit tastaturBig smileBig smileBig smile
miri
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 12:20
Mener du alt det under min profil.< async="" ="//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-TMLW42T">< title="domIsLoadedS" id="domIsLoadedS">var dataLayer=dataLayer || []; (function(w,d,s,l,i,h){if(h=='tagmanager.google.com'){return}w=w||[];w.push({'gtm.start':new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src='//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);})(window,document,'script','dataLayer','GTM-TMLW42T',window.location.hostname);
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik2/s.js">
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js">
.tmp{visibility:hidden}.tmp{visibility:hidden}
Jamen jeg ved ikke hvad det er, og min bærbar er den eneste pc som det sker ved,
når jeg skriver ved min stationær kommer det det ikke med,
jeg bruger samme google konto, og Chrome browser.
//Guldhammer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 12:20
Hmm< async="" ="//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-TMLW42T">< title="domIsLoadedS" id="domIsLoadedS">var dataLayer=dataLayer || []; (function(w,d,s,l,i,h){if(h=='tagmanager.google.com'){return}w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start':new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src='//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);})(window,document,'script','dataLayer','GTM-TMLW42T',window.location.hostname);
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik2/s.js">
< ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js">
.tmp{visibility:hidden}.tmp{visibility:hidden}
//Guldhammer
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 12:29
Ser ud til at være noget Google Tag Manager du har kørende (hvad det så end er LOL )

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 08-August-2017 kl. 18:27
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Ring til YouSee eller henvend dig i en YouSee butik og bed om at evt. få den byttet. Der er vist nogle af dem, der ikke ter sig som de burde !


Medmindre de kører med noget andet software, så tror jeg ikke det afhjælper dette problem. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu