recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic-VT50 - 3 blink
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic-VT50 - 3 blink

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dkxdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkxdn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic-VT50 - 3 blink
    Sendt: 17-August-2017 kl. 08:23
Hej

Mit kære Pana TV er gået i sort efter lyn. Når det tændes blinker en rød diode 3 gange og ellers sort skærm. Jeg kan læse på nettet at det er A-Boardet som er gået og evt skal skiftes: https://www.ifixit.com/Guide/Panasonic+Viera+-+HDMI+Input+Board++Replacement/74914
Men giver det nogen mening at få det rep.  TVet er 5 år gammelt og der kan jo være mere som er stået af...
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 10:19
Har du ikke forsikring der kan dække? Jeg havde samme problem med vt30 og valgte at få et beløb udbetalt istedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu