recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofas nye AndroidTV box - status
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofas nye AndroidTV box - status

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofas nye AndroidTV box - status
    Sendt: 26-August-2017 kl. 07:35
Læste denne artikel tilbage  i januar, men savner en opdatering:
http://www.recordere.dk/2017/01/vild-ny-stofa-boks-med-4k-hdr-og-android-tv/

Vil selvfølgelig også meget gerne høre noget officielt fra Stofa omkring lanceringsdato og pris?

Er der nogen beta-kunder herinde, der i det mindste kan bekræfte at projektet ikke er droppet, og måske ligefrem give en ide om det er noget Stofa mener alvorligt?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2017 kl. 13:38
Pillehave skrev: "De søger stadig udviklere - som de skriver i deres jobannoncer, lanceres boksen "Ultimo 2017" - så tænker nok mere allersidst på året end i efteråret."

Ja, jeg håber virkelig der er noget nyt på vej snart, for min gamle Zaptor er blevet mere og mere ustabil den sidste 1½ måneds tid, og det plejer at være tegn på at der er ny software på vej.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2018 kl. 11:24
Hej Alle!

Noget nyt om denne?  Eller venter man til alle har købt Apple TV 4K, og at boxen dermed er overflødig?! 
Smile 


Redigeret af Pede8000 - 17-Marts-2018 kl. 21:16
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2018 kl. 13:51
Recordere har forgæves forsøgt at få mere ud af dem:
http://www.recordere.dk/2018/02/stofa-knokler-stadig-deres-4k-boks/

Selv har de nu helt fjernet forventet lanceringsdato:
https://stofa.dk/fremtidens-tv

Jeg er også meget glad for min ATV4, men har endnu ikke set en App som kan slå Zaptors brugervenlighed til hele familien, selvom Stofas App faktisk er blandt de bedre. Måske Apples egen TV app kunne gå hen og blive den rigtige vej at gå, hvis den bliver lanceret i DK. Det kunne være et modigt træk af Stofa at gå den vej. Kombinationen af Apple TV TV-app'en og en generel Android app til de forskellige AndroidTV bokse og fjernsyn. (Ved ikke om der findes noget tilsvarende TV-app'en til AndroidTV?)

En pris på 100 kr/mdr er dybt godnat efter min mening, men den skal da sikkert prøves Embarrassed Den skal dog både kunne lave varm chokolade og støvsuge hvis den skal blive en ny fast del af mit TV budget LOL
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2018 kl. 21:19
Jeg har netop købt et TV med Android "smart" tv...  Det er langt fra så godt og velfungerende som ATV 4K.
Faktisk bruger jeg det ikke... Man kan kun håbe at Stofas version er bedre. Canal Digital har netop præsenteret et produkt, der lyder lidt som det Stofa brygger på.
Håber snart der sker noget, ellers er toget kørt.
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2018 kl. 16:22
Har de mon kastet håndklædet i ringen?

Larmende tavshed. 
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2018 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Har de mon kastet håndklædet i ringen?
Hellere det, end komme med en dyr boks der rammer helt forbi målet.
TDC har godt nok lige overhalet dem indenom med deres boks.

Som ATV ejer kunne det være fedt, hvis de istedet indgik et samarbejde med Apple og blev en del af TV App'en, som endnu ikke er lanceret i DK. Men det er nok nærmere Viasat og SBS og TV2 og den slags som Apple forsøger at få i folden i deres miljø. Så bliver behovet for Stofa pludselig reduceret til at være en internet udbyder.

Det eneste der kan forsvarer en boks i forhold til en app, er at med en lokal HD har forbrugerne fuld kontrol over hvad der kan optages/startes-forfra, og er ikke underlagt udbydernes restrektioner. Desværre tror jeg bare Stofa bliver presset til at lave de samme restrektioner på deres box, og så er den fuldstændig overflødig efter min mening. Confused
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2018 kl. 17:36
Kloge ord.

Jeg bruger faktisk efterhånden mit ATV 4K til alt (også 4K filmkøb fra iTunes ) undtaget flow tv og optagelser af dette. Der benytter jeg naturligvis Stofa Smart TV. Overvejer dog at opsige denne, da jeg faktisk ikke kan huske hvornår jeg sidst har benyttet HDD. Start forfra, kan jeg også i appen. Der er ligeledes mulighed for at finde programmer fra ugen der gik.

Har svært ved at se hvad den nye boks kan tilføje til dette set - up, ud over evt 4K flow.

Jeg er meget tilfreds med Stofa som TV leverandør, men man kan ikke påstå ar de rider samme dag som de sadler (hedder det vist)

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu