recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering: Audio Vector M3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering: Audio Vector M3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skjonnemand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2013
Sted: Randers SØ
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skjonnemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering: Audio Vector M3
    Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 21:42
Hej

Jeg har 2 højtaler af ovenstående i sort som jeg overvejer at sælge.
Faktisk har jeg et sæt baghøjtalere, og en center højtaler der matcher hvis det er.

Fælles for alle højtaler er de er købt i den hamle Fona butik der lå inde på strøget i Århus.

De 2 fronthøjttalere har desværre nogle skræmmer, mest i bunden af højtalerne. Den ene har en skade på den ene connector hvor den er knækket.

De 2 baghøjtalere har stort set ikke været brugt og ligger stadig i orginal emballage.

Centerhøjtaleren har stort set heller ikke været brugt, men har dog ikke orginal emballage til den.

Er der nogle der kunne have interesse i dette sæt eller evt kunne give et bud på hvad prisleje vi ligger i?

Mvh. Joachim
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 08:38
Prøv at smide nogle billeder op af hvordan de ser ud - det hjælper lidt, hvis man kan danne sig et indtryk af skrammerne/skaderne Smile

Er det de oprindelige M3 - ikke Mi3, og ikke Super, Signature eller noget i den stil?
Til top
skjonnemand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2013
Sted: Randers SØ
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skjonnemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 09:08
Her er et par billeder fra i morges. 

Som sag det er primært i bunden de har et par skræmmer på kanterne, ellers ser højtalerne pæne ud og spiller utrolig godt.

Det er den øverste connector på billede 3 der er knækket, den sidder dog stadig i spænd i den der wire ting. Om den kan loddes eller noget ved jeg ikke.




Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 11:47
Kig på DBA, der er nogle til salg, så kan du få en ide om prisniveau. 

Men, vær opmærksom på at gulvhøjttalere er svære at sælge (taler af bitter erfaring Cry )


Redigeret af Deschain - 05-Oktober-2017 kl. 11:49
Til top
skjonnemand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2013
Sted: Randers SØ
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skjonnemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 11:57
Jeg syntes det er svært for jeg har ingen fornemmelse af hvad der er forskel på "oprindelige M3 - ikke Mi3, og ikke Super, Signature" Jeg husker blot de kostede spidsen af en jetjæger.

Det heller ikke fordi jeg forventer det store for dem, det var blot for at vide om hvilket prisleje vi lå i, er det 500 kr. eller 3000 kr. 

Men tak for din besked alligevelThumbs Up
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 15:48
Det er en bedaget model, og så endda kun den billigste i serien (Super, Signature, Avantgarde er de dyrere – og bedre – modeller). Og Mi-serien er efterfølegeren med bedre enheder, dæmpning  og delefilter. 

Når de tilmed er i så dårlig stand, kan du næppe regne med at få mere end 1500-2000 for dem. For bag/center er det i samme leje. Bliver du tilbudt eksempelvis 3000 for hele molevitten, ville jeg slå til.

PS: Har ikke selv interesse, da jeg har Mi3 Signature-modellen

Til top
skjonnemand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2013
Sted: Randers SØ
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skjonnemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2017 kl. 16:53
Hej Dreamz

Du skal have tusind tak for din vurdering. Jeg vil prøve at få dem gjort salgs klar her i weekenden og så må vi se om der kommer nogle henvendelser.
Til top
kassoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-November-2018
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kassoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2018 kl. 12:17
Det er godt nok en gammel tråd, men jeg prøver alligevel: Er der nogen af jer, som har en erfaring med de nyere Mi3 Super ift. de ældre M3 Signature? De to modeller bliver handlet brugt til cirka samme pris, faktisk ser Mi3 Super ud til at blive handlet lidt dyrere. Hvad er bedste køb? Jeg har i øjeblikket nogle M3 Signature til låns og er glad for lydoplevelsen. Vil nødig "gå tilbage", men budgettet er ikke overvældende - kigger efter noget i 4-8000 kr.-klassen.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2018 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af kassoe kassoe skrev:

Det er godt nok en gammel tråd, men jeg prøver alligevel: Er der nogen af jer, som har en erfaring med de nyere Mi3 Super ift. de ældre M3 Signature? De to modeller bliver handlet brugt til cirka samme pris, faktisk ser Mi3 Super ud til at blive handlet lidt dyrere. Hvad er bedste køb? Jeg har i øjeblikket nogle M3 Signature til låns og er glad for lydoplevelsen. Vil nødig "gå tilbage", men budgettet er ikke overvældende - kigger efter noget i 4-8000 kr.-klassen.
Hejsa,
en kollega har et par M3 Signature til salg, 100% fejlfrie, for 4.500,-
Interesseret?

mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu