recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rat og pedal til Gran Turismo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rat og pedal til Gran Turismo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Piter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2009
Sted: 8kilo
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rat og pedal til Gran Turismo
    Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 18:40
Hej,

Nu er det nye GT Sport på trapperne. Jeg vil gerne ud og købe Rat/pedal til min PS4 Pro, men har aldrig haft det før til mine tidligere PS konsoller, men bare spillet med controller.

Hvad kan i anbefale til en som vil prøve det? Prisen ligger på 3000,- til at købe for.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 20:13
Der er mange forskellige. - 
Logitech's løsning er selvsagt en af de oplagte med deres G-29. - Thrustmaster er selvsagt også en særdeles oplagt løsning. Det er så her det bliver rigtigt tricky. TR-300 og op kan man nemlig begynde at lege med modul-bygning. Det vil sige du får en særdeles fin base og så kan du ellers købe dig fattig i selve rat og pedaler. (selvom pedalerne er ganske fortrinlige, er der rigtigt mange der opgraderer)
Fanatec. - er nok ovre i den mere ultimative løsning, men hvis du kan få noget brugt, så slår det til enhver tid de "færdige" løsninger. Det er igen en base, hvortil du så kan købe pedaler og rat en masse.

GT sport er så absolut ikke det mest bedste på markedet i øjeblikket. Der er faktisk en pæn sjat der er rigtigt fede og er vildt fede at spille - også til ps4. - F1 2017, Project Cars 2, gt sport - og til pc/xbox assetto corsa. - og lidt en darkhorse i Raceroom experience.

Prøv at søge på jimmy broadbent på youtube. kører stort set alle udgaver, dog udelukkende via pc.
Nå ja - danskyjr er så sandelig også et syn værd på youtube (eller hans virkelige navn - nicki Thiim :) ). - Når man nu var fan af hans far da han kørte DTM for mercedes. Hans videoer er absolut til den lidt mere syrede side, man han kører dælme godt ræs.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu