recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp ønskes til Videoredo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp ønskes til Videoredo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp ønskes til Videoredo
    Sendt: 06-November-2017 kl. 15:23
Fra og med Videoredo TVSuite version 5.3.4.748 skulle det være muligt automatisk at outputte flere scener til separate filer, f.eks. hvis man har en videofil der ønsker opdelt i flere mindre klip. Jeg har dog ikke lige kunnet gennemskue hvordan man gør.
Er der en erfaren Videoredo bruger herinde der kan hjælpe mig?
 
Flemming


Redigeret af fltk - 06-November-2017 kl. 15:23
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Fra og med Videoredo TVSuite version 5.3.4.748 skulle det være muligt automatisk at outputte flere scener til separate filer, f.eks. hvis man har en videofil der ønsker opdelt i flere mindre klip. Jeg har dog ikke lige kunnet gennemskue hvordan man gør.
Er der en erfaren Videoredo bruger herinde der kan hjælpe mig?
 
Flemming
Hej Flemming, jeg har brugt VideoReDo i flere år, men kender ikke den omtalte funktion, og kan ikke lige finde omtale. Hvor har du set det skulle være indført?

Var dog lige ved at eksperimentere lidt. 
Marker det/de stykker du ønsker i en file, gem i Batch manager liste (CTRL + B)
Fjern markering(er) igen ved at markere i liste i højre side af skærm og tryk "Remove Selected Scenes" knap.
Lav nye markeringer og gem i Batch manager liste (CTRL + B) - den foreslår selv nyt navn med 001 - 002 - ....  tilføjet i filenavn start.
Start og kør Batch manager.

Tror dog ikke det er en ny funktion?
Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 08:27
Hej Jørgen og tak for din respons. Ligesom du har jeg i mange år brugt Videoredo, ja faktisk siden den allerførste release for ca. 15 år siden. Batch funktionen kendte jeg godt, men den er jo langtfra automatisk.
Den nye funktion kan du læse om her under "New": http://www.videoredo.com/en/ReleaseNotes_TVSuite.htm

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 09:49
Så fandt jeg det:

Ligger dybt begravet ved Save Video -> Profile Options -> Advanced Options -> Misc Options -> Split Scenes: No/Yes  Wink



Redigeret af JørgenT - 07-November-2017 kl. 09:53
Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 10:29
Tusind tak. Jeg havde ellers været inde på Videoredo forummet, men havde ikke fundet den omhandlede tråd.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 10:36
Og det virker. Super, det sparer mig for en masse arbejde.Smile

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 10:53
Jeg brugte Google med nogle key words fra dit nyheds link til at finde VideoReDo tråden LOL
Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2018 kl. 13:00
Der er nu opstået et nyt spørgsmål.
I Videoredo findes der en funktion der hedder "clear all cuts", som jeg regner med virker på den måde, at efter den er brugt, så er alle tidligere satte klippepunkter slettet, og man kan starte med at redigere fra scratch. Men klippepunkterne forsvinder ganske vist, dog kan jeg ikke sætte nye. Burde det ikke være muligt?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2018 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Der er nu opstået et nyt spørgsmål.
I Videoredo findes der en funktion der hedder "clear all cuts", som jeg regner med virker på den måde, at efter den er brugt, så er alle tidligere satte klippepunkter slettet, og man kan starte med at redigere fra scratch. Men klippepunkterne forsvinder ganske vist, dog kan jeg ikke sætte nye. Burde det ikke være muligt?
 
Flemming
Jeg kører normalt i Scene Mode, så skulle lige ind under Options og ændre til Cut Mode for at finde Clear all cuts. 
Men hos mig virker det som du forventer, med at kunne indsætte nye cut punkter.  Smile
Har du prøvet at genstarte program og kører med seneste Version 5.3.83.763 .- Feb 21 2018 ?

Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2018 kl. 23:54
Efter en reinstallation af programmet virker det (beta version 5.4.84.771a)

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu