recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med garanti på BeoPlay H5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med garanti på BeoPlay H5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med garanti på BeoPlay H5
    Sendt: 11-December-2017 kl. 08:33
Jeg har været den glade ejer af et par Beoplay H5 bluetooth hovedtelefoner, indtil for nylig.

Beoplay Appen anbefalede i oktober jeg opdaterede til firmware 5.0.7 og siden der startede et problem, som jeg nu har brugt en måned på at få løst med Beoplay.

Problemet er at efter 5-20 min brug, begynder headsettet periodisk pludselig at stoppe musikken eller skippe numre hurtigt. Det bliver et ganske stort irritationsproblem under træning.

Jeg skrev problemet til supporten, da jeg regnede med det var et firmware problem, men efter 2 ugers skriven frem og tilbage, så fik jeg at vide de skulle sendes ind. Jeg sendte dem ind, og de lå 5 dage, før de ganske hurtigt testede dem og sendte dem retur, på trods af jeg beskrev problemet var periodisk.

Jeg bruger dem på en Iphone 7 Plus, og mine Beoplay H8 har ikke dette problem og min kærestes BeatsX fungerer også fint, endda med samme brug. Jeg har brug for at fange problemet i brug, men man kan ikke screen recorde en låseskærm med Spotify kørende.

Jeg er ved at løbe tør for tålmodighed, så derfor spørger jeg her.

/Kenn
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 12:10
lyder da mere som en løs forbindelse i selve remote delen.
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 12:59
Jeg er helt enig...men BeoPlay tester den bare hurtigt og sender den retur. Midterknappen har jo netop en mulighed for at flere tryk kan skippe eller stoppe musikken.

Der sker kun når jeg træner, hvor jeg sveder lidt og bevæger mig. Men headsettet er lavet til træning. Men en lille løs forbindelse bliver vel også værre af bevægelse.

/Kenn

Redigeret af kennls - 11-December-2017 kl. 13:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu