recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony og Nvidia Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony og Nvidia Shield

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony og Nvidia Shield
    Sendt: 13-December-2017 kl. 15:36
Nogen der har erfaringer med nævnte produkter og som kan fortælle om det er muligt, at lave en aktivitet der f.eks åbner Netflix appen eller en hvilken som helst anden app på Shield'en?
Sidst jeg brugte logitech Harmony produkter var deres 1000 model, men tænker der må være sket en del siden, nu hvor de kan betjene via wifi og Bluetooth.

Mvh Brian Høgh
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2017 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Nogen der har erfaringer med nævnte produkter og som kan fortælle om det er muligt, at lave en aktivitet der f.eks åbner Netflix appen eller en hvilken som helst anden app på Shield'en?
Sidst jeg brugte logitech Harmony produkter var deres 1000 model, men tænker der må være sket en del siden, nu hvor de kan betjene via wifi og Bluetooth.

Mvh Brian Høgh
Du kan ikke lave en aktivitet der åbner en app på shielden
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2017 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Nogen der har erfaringer med nævnte produkter og som kan fortælle om det er muligt, at lave en aktivitet der f.eks åbner Netflix appen eller en hvilken som helst anden app på Shield'en?
Sidst jeg brugte logitech Harmony produkter var deres 1000 model, men tænker der må være sket en del siden, nu hvor de kan betjene via wifi og Bluetooth.

Mvh Brian Høgh

Du kan ikke lave en aktivitet der åbner en app på shielden


Det var ærgeligt, men mange tak for svar:) det er vel måden Shield'en er lavet på, der gør at det ikke kan lade sig gøre?

Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2017 kl. 22:31
Man kan vel lave en macro, men der findes måder hvorpå f.eks. Kodi starter automatisk op så mon ikke der er nogle dygtige folk der har fundet på at starte Netflix i Shield på en simpel måde eventuelt gennem Kodi.

Man kunne jo også bare lige navigere de par trin i menuen der får Netflix til at starte :-)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 00:47
Nej man kan ikke lave en macro der starter en applikation på en Harmony, men jeg ville da gå ud fra at man på shielden kan sætte den til at starte en app ved opstart. 

På min eGreat a5 kan man sætte en hvilken som helst app til at starte ved opstart og på min Dune Solo 4k kan man også definere et program ved opstart 


Redigeret af jespermart - 14-December-2017 kl. 00:47
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Nej man kan ikke lave en macro der starter en applikation på en Harmony, men jeg ville da gå ud fra at man på shielden kan sætte den til at starte en app ved opstart. 

På min eGreat a5 kan man sætte en hvilken som helst app til at starte ved opstart og på min Dune Solo 4k kan man også definere et program ved opstart 



Det tænker jeg også man kan, men den er allerede sat til, at starte op i Kodi hvor der er genveje til mine apps i hovedmenuen... jeg overlever nok, det kunne bare være nemt og simpelt for resten af familien hvis man kunne :)
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 20:51
Fra: https://plus.google.com/u/0/112377305542076314828/posts/Xg99z5aPakU

"Launch and app from your AndroidTV box with Harmony Hub and a PC

Instructions

Using Keyboard Shortcuts
It is based on remapping keyboard keys to launch an app. The idea is that you are probably not using a keyboard on your android TV device, and even if you are, there's certain keyboard keys that you're probably not using, like the F-number keys for instance.

What you do is:..."
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 07:20
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Fra: https://plus.google.com/u/0/112377305542076314828/posts/Xg99z5aPakU

"Launch and app from your AndroidTV box with Harmony Hub and a PC

Instructions

Using Keyboard Shortcuts
It is based on remapping keyboard keys to launch an app. The idea is that you are probably not using a keyboard on your android TV device, and even if you are, there's certain keyboard keys that you're probably not using, like the F-number keys for instance.

What you do is:..."


Fedt tak for hjælpen :) Kan være jeg skal gi mig selv en Harmony i julegave.
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu