recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bliver i også snydt for Waoo's "julegave"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bliver i også snydt for Waoo's "julegave"?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryssing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bliver i også snydt for Waoo's "julegave"?
    Sendt: 14-December-2017 kl. 15:55
Waoo annoncerede i nyhedsbrev den 28 november, at de vil give" alle kunder med en Waoo TV-pakke og TV-boks eksklusivt, fuld adgang til over 60 kanaler – i hele december uden ekstra omkostning".

Jeg har genstart min box adskillige gange, for at opdatere den og så få agdang til de kanaler som jeg ellers ikke har i min pakke. Men der indlæses ikke yderligere kanaler. Hvorfor jeg skrev det deres Fibias kundeservice og spurgte om det var en fejl? Efter en uge, den 11. december, kom svaret: "Du skal sikre dig, at kanalerne er overført til din favoritliste eller at du deaktiverer favoritlisten. Så har du adgang til alle kanalerne."  (?)

Jeg svarede så: "Hej Fibia
Jeg har' genstartet boxen, og fravalgt favoritlisten (valgt "alle"), men der kommer ikke nye/flere kanaler end de sædvanlige for mit abonnent. Og det samme gør sig gældende i Waoo-web-tv. (?). Når/vis det kommer til at virke med "alle kanaler", bliver perioden så forlænget? (det er den 11. i dag)"

Og i dag, den 14. december, kom dette svar:
Tak for din henvendelse. 
Når jeg  går  ind  på din tv box  under favoritter  så ligger der  91 kanaler  under Alle gruppen så alle  kanaler er til rådighed resten af decb 2017"

Fibia/waoo mener altså at de 91 "kanaler" (som inkluderer alle regionalkanaler i forskellige opløsninger) som jeg hidtil har haft, man mangler adgang til f.eks TV2 Sport, Eurosport 1+2, forskellige Viasat-kanaler, Discovery, og Pixel.tv (som alle skulle kunne modtage) må udgøre "gaven" (?).
Tak for den, så Ouch

Har i heller ikke fået flere kanaler i december? 







 


Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 10:55
Jeg har fået adgang til mange flere kanaler, bl.a. TV2 sport og flere Viasat kanaler. Havde den lille pakke i forvejen.
/Peter
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 15:44
Har sendt dig en privat besked
Til top
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryssing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 08:18
Til andres orientering: 
Kand har oplyst mig, at det er mit nuværende pakke-abonnement (viasat mellem) som er grunden til at jeg ikke har modtaget decembergaven. Det er kun "rene" Waoo-pakker som modtager gaven :-(

Det fremgår ikke særlig tydeligt i af nyhedsbrevet, (og når ikke engang Fibia's kundeservice ved det, eller har undersøgt det), så er det lidt svært at vide. 

Men tak til Kand.
 
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 13:38
Rolig rolig det er vel ikke jordens undergang
Ret lige din overskrift

Mvh Michael
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu