recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fair pris for Pana PZ85
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fair pris for Pana PZ85

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fair pris for Pana PZ85
    Sendt: 11-Januar-2018 kl. 19:16
Jeg overvejer at saelge mit 47 tommer Panasonic PZ85, men hvad ville vaere en fair pris at forvente for den? Den er vedligeholdt, ingen ridser eller ydre skader og fungerer fint, ingen burn in eller andre issues med bileldet.

Jeg har ogsaa et Vogel vaegbeslag, der passer til. Har ledt og ledt for at finde modellen men det lykkedes ikke saa hvis nogen kan huske hvad den hedder, maa I meget gerne sige til.

BORING!
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2018 kl. 19:26
Hej , hmm , tror nu at det er et 46" , det blev vist ikke lavet i 47".
Mit bud , ja 5-800kr
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2018 kl. 11:11
Langt om længe må jeg sige tak for svar.

Min laptop døde næsten lige efter jeg skrev, og jeg tog mig aldrig sammen til at skrive på mobilen.

Det er chokerence hvor lidt man kan få - billedmæssigt er det stadig superfint og jeg vil langt hellere have den Pana end 90% af skærmene på markedet, men det er en stor klods uden smart tv funktioner.
Endte med en LG B7 og er rigtig glad for den, tror ikke jeg kunne have gjort et meget bedre køb.




BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu