recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 PS4 i samme hjem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 PS4 i samme hjem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 PS4 i samme hjem
    Sendt: 18-Januar-2018 kl. 17:49
Hej jeg gav min søn en PS4 i julegave da jeg var træt af at have mit stuealter optaget pga spil :)
Jeg har købt alle mine spul på PS Store og tænkte smart så er det jo nemt at dele spillene
Men nej jeg kan ikke spille spillene da det ikke er min primære ps4
Er der noget man her kan gøre ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 04:57
Nu har jeg ikke selv prøvet, men så vidt jeg husker fortalte Sony, at den ene PlayStation skal sættes som primær og den anden som sekundær og på en eller anden måde knyttes til den primære. Det er en sikkerhedsforanstaltning.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2018 kl. 07:23
Hej...
 
Nu har jeg "kun" 1 PS4 i huset.
 
Men jeg tænkte på, kan man ikke logge begge ind på samme bruger-konto og derved få adgang til det indkøbte indhold.
 
Man skal jo også kunne invitere venner med en PS4 til at spille de spil man har, uden vennen har investeret i spillet. Det er hvad jeg har forstået og kunne dette ikke benyttes evt.
 
Dog har jeg også læst og hørt om at der er en primær og sekundær enhed. Vores står som primær, da det jo er den eneste i huset.
 
Fandt lige denne i en tråd, under en søgning:
 
I have two ps4 systems and my son and I share digital content all the time. Make the ps4 in your son's room YOUR primary Ps4. Make the "living room" ps4 YOUR SON'S primary. Now, if you buy BO III for example, download it under your account on his machine which is your primary. Then log into your machine, download it to the machine you play on which is his primary. Now when he logs into the machine in his room, he has access to your games since it's your primary, when you log into your machine in the living room, you will have access because it's your account logging in. We've done this since last year since I'm not buying two games for one house.

The only caveat, if he tries to play on the living room machine, that is his primary and not yours. He will not be able to access your purchased content unless he logs you in. But again, in his room, no need to log you in since that is your primary machine. Works like a charm once you adjust primary machines.

Finally, my son is not a sub account, not sure how it works if it's a sub account.
 
Link til tråden.
 
 
Fandt også andre ved en søgning. :-)
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu