recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - utilsigtet sletning af kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

utilsigtet sletning af kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
traps Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér traps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: utilsigtet sletning af kanaler
    Sendt: 20-Januar-2018 kl. 08:44
Hej
Har et sony fjernsyn og stofa kabeltv. Oplever jævnligt når jeg tænder for tv så er alle kanalerne pist væk og må så søge og indstille igen, meget træls.
Nogen her der ved hvad årsagen kan være.
mvh
traps
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2018 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af traps traps skrev:

Hej
Har et sony fjernsyn og stofa kabeltv. Oplever jævnligt når jeg tænder for tv så er alle kanalerne pist væk og må så søge og indstille igen, meget træls.
Nogen her der ved hvad årsagen kan være.
mvh
traps

Sony laver jo MANGE modeller... Måske, det kunne være en hjælp for andre brugere, hvis du gav dem modelnummeret?

Kunne der være et internt batteri, som giver strøm til hukommelsen, som er gået tør?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu