recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android TV som virker med TV2 Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android TV som virker med TV2 Play

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
omegasteffy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér omegasteffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 22:13
Lidt status update efter TV2 har frigivet Android TV app.
Det er endt med en Xiaomi Mi 4k Box, som umiddelbart fungere ok:
* Ville nok godt have haft kabel i stedet for kun WiFi som netværksforbindelse, men i praksis ikke noget problem.
* Vi har oplevet nogle HDMI glitches med mærkelige farver, om det er boksen el. TV'et skyld skal jeg ikke kunne sige. Jeg tror det forsvandt efter auto-detect af opløsning blev slået fra.
* TV2s stream er ikke altid helt stabil.
Jeg har ikke indtryk af de bruget det voldsomt meget.
Til top
omegasteffy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér omegasteffy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2018 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Hvorfor alt det had
Apple tv er en lille dejlig boks der er nem at bruge
Jeg tilbageholdt med vilje svar for tråden ikke skulle køre i skoven tidligere, men tror jeg fik de svar jeg skulle have.

Min primære grund er Apple kamp mod 3.parts reparation (sammenholdt med deres egne reparationspriser betyder det sjældent kan svare sig) (søg efter Louis Rossmann https://www.youtube.com/watch?v=K669-vhKshU )
Normalt er jeg ikke politisk, men hvis jeg går ind for RightToRepair er det vel kun naturligt at boykotte Apple.
Ligeledes finder jeg det irriterende at de insisterer egne formater og standarder, så vi alligevel ikke kunne nøjes med et opladerstik til alle telefoner + deres måde at krybe udenom design fejl såsom antenneplacering i iPhone4.

Det kan sagtens være divisionen for AppleTV er en undtagelse, men når produktet så samtidigt koster mere vil jeg godt kigge efter alternativer.



Redigeret af omegasteffy - 15-November-2018 kl. 22:53
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2018 kl. 17:32
Der har altid været mange følelser og fordomme i spil mht Apple .En af fordommene går jo bla på, at meget af hadet skyldes at Apple langt hen af vejen er lykkedes med, at lukke for "fy"-ware og film pirateri. . .
Personligt,har jeg spyttet i kassen med en Ipad samt en AppleTV4k . Og sidstnævnte er et outstanding produkt til prisen her i huset . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu