recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slutdåser med eller uden data
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slutdåser med eller uden data

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Status: Offline
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slutdåser med eller uden data
    Sendt: 06-Februar-2018 kl. 15:29
Som IT medarbejder bliver man udsat for lidt af hvert, og en af de øverste chefer har fået nyt internet fra YouSee, hvilket også er fint nok.

Men problmet er at de to antenne stik han har i huset bliver termineret direkte i et TV, dvs uden en slutdåse til Internet/Radio/TV

Signalet kommer ind på loftet, og bliver splittet i to - et til hvert tv uden en slutdåse - bare et kabel direkte fra væggen til TV'et. Så en 10 min opgave bliver pludseligt mere kompliceret.

Er løsninger "bare" at montere en TD 272D (Slutdåse med udtag) eller skal jeg vælge en TD 260 (slutdåse) og så bruge det skillefilter som Yousee sendte med?

Og hvad så med signalet til det andet TV bliver det forstyrret?



Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 18:05
Du skal starte med at være sikker på at splitteren understøtter returvej ellers kommer dataforbindelsen aldrig til live LOL

Redigeret af quarkir - 06-Februar-2018 kl. 18:06
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu