recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPhone 6s vs Canon ixus 100ish
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IPhone 6s vs Canon ixus 100ish

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

øhhh nej T-duck - sorry. jeg har fuld forståelse for dine argumenter, hvis man ser på tingene som en "fotograf", men faktum er at  det er en ung pige, og hun har undskyld jeg siger det, ikke evnen til at have 10min fokus til at samle en taske med fotoudstyr "hvis hun skal ud i naturen". Det er der sg ingen børn der har tålmodighed til mere. Det var noget "andet" dengang vi andre var unge!!
jo de har så. Hvis de går op i noget. Tager de sig tiden til det.

Kan jeg også tilslutte mig. De unge vil gerne fordybe sig og tage pause fra den flagrende useriøse verden på de sociale medier.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 05:50
Prøver nemlig at få hende til at fordybe sig lidt.

Men tusind tak for alle inputs.   Er der nogen herinde fra Billund området ?

Har nemlig fundet et Nikon 3100 til 1000 kroner. Er bare lidt bekymret for det med at få det sendt.

Er blevet brændt 1 gang i 2017 på et grafikkort - så ved det er et long shot. Men hvis nogen herinde har mulighed for måske at hente det og så jeg betaler for fragten ville det være for fedt. Har kun gode erfaringer herinde fra.

Altså ville selvfølgelig betale for kameraet via mobilepay - nej det lyder egentlig lidt langt ude selv i mine ører
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 13:34
Mit råd:
Køb noget i din nærhed og tag pigen med ud for at se på det, så hun kan sige ja/nej inden du køber noget "forkert"....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu