recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 100-106" lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 100-106" lærred

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
got2kill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2006
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 100-106" lærred
    Sendt: 19-Februar-2018 kl. 00:36
Hejsa jeg skal lave en ny bio i kælderen og da jeg får et større rum er der plads til et lidt større lærred, men ligenu er der ikke så mange penge tilbage på kistebunden.

Rummet er der 2,60 til loft og er 2,98 i breden hvor lærredet skal være grundet højden vil jeg have et moteriseret et... rummet kan totalt mørklækkes.

Jeg faldt over dette
https://www.nupa.dk/elektronik/computer-tilbehor/projektorskaerme/panoramisk-elektrisk-skaerm-iggual-psips234-106-234-x-131-cm.html
Er det for dårligt ??

Min projektor er en epson tw6000.
Til top
oddslaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Juli-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oddslaks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 09:58
Når du siger bio i kælderen, så går jeg ud fra at der er tale om et dedikeret rum kun til hjemmebiograf. I så fald vil jeg da anbefale et fastrammelærred, det kunne eventuelt være hjemmelavet. Det behøver ikke at koster meget mere end 500 kroner. 
Fastramme vil altid være bedre end et rullelærred. :)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af oddslaks oddslaks skrev:

Når du siger bio i kælderen, så går jeg ud fra at der er tale om et dedikeret rum kun til hjemmebiograf. I så fald vil jeg da anbefale et fastrammelærred, det kunne eventuelt være hjemmelavet. Det behøver ikke at koster meget mere end 500 kroner. 
Fastramme vil altid være bedre end et rullelærred. :)

Og hvorfor vil det det???
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
got2kill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2006
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 11:42
Det skal være et rulle da bliver nød til at have det til at køre ned foran gamer alteret hvor der også er et tv og hullet der er for småt til at lave det i det hul
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2018 kl. 17:25
Jeg har et 110” elitescreens saker, 2 år gammelt. Det er et fint lærred, hvis du er interesseret i brugt? Det fremstår som nyt.

Befinder sig på Midtsjælland.

Mvh
Til top
got2kill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2006
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 02:02
Hvor langt er kassetten?
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 08:39
Hej!
Du kan se lærredet her:
110" elektrisk lærred

Det er 244 bredt. Bemærk at det er ikke den sorte fjernbetjening der er med, den er hvid.

MVH
Kasper
Til top
Nicolaj_n Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2018
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolaj_n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2018 kl. 06:36
Jeg har også lidt kig på det lærred got2kill har linket I sin første post, er der  ingen som kender til det?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu