recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor og trådløse højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor og trådløse højttalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kongkjaer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kongkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor og trådløse højttalere
    Sendt: 24-Marts-2018 kl. 13:27
Kære Alle,

Nogle erfaringer med at have en projektor og så bruge trådløse højttaler(e)
Jeg havde tænkt på sonos playbar, men det kræver Optisk kabel fra Projektor og det er ikke muligt at trække kabler og forinde de 2 enheder...

Men hvad gør man så?

De bedste hilsner 
Michael
bedste hilsner
Michael
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 19:50
Der behøves da ikke optis kabel fra projektor til playbar.

Du kan nøjes med at trække optisk fra f.eks Blu Ray afspiller. Ent have en optisk omskifter hvis du har flere dele

Der findes også hdmi omskiftere med optisk ud
Til top
Kongkjaer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kongkjaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 19:57
Kære hansie. 
Tak fordi du tog dig tid til at svare

Probemet er at playbar / højttalere er 5 meter væk fra Projektor. Så jeg skal jo have det forbundet på en måde - kabler er ikke en mulighed da det er et nyt hus og hvor kablet ikke skal være synligt.

Så det skal forbindes trådløst på en eller anden måde. Jeg har bare hørt at Videolyd trådløst giver forsinkelse og derfor ubrugeligt pt.

bedste hilsner
Michael
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu