recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Microfiber klude til rengøring
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Microfiber klude til rengøring

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Microfiber klude til rengøring
    Sendt: 26-Marts-2018 kl. 19:25
Hej alle.

Jeg vil blot høre jer hvilke microfiber klude i bruger til rengøring af jeres skærme?

Jeg har et LG C7 og er ret øm over for ridser.

De microfiber klude de har i bilka virker til at have "slibe" korn i.

/Daniel og tak
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2018 kl. 21:02
afhængig af panelet, så ingen microfiber klude til skærme. jeg bruger som regel noget lignende nedenstående, eller en pudseklud fra optikeren.


Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 06:44
Hvorfor sælger AM så mikrofiberklude til rengøring af skærme? (se dit eget link).

I LG's danske brugsanvisning står der, at man skal sprøjte vand på en tør klud og vride den op før brug. 

I LG's rengøringstips på US-sitet står der, man kun må bruge en tør klud. I øvrigt samme tips til alle paneltyper.

Der står ingen steder, at man ikke må bruge en mikrofiber-klud (der i øvrigt fås både fine og grove). De fineste sælges blandt andet som brilleklude.

Kan se på flere fora, bl.a. AVForum, at mange anbefaler en fin mikrofiberklud.  




Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 09:14
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 09:17
Allerede her bliver jeg nervøs 2ben :)

"De fine microfibre skraber og opsuger snavset fra overfladen."


Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 13:23
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 13:30
Man anbefaler i dag microfiber klude selv til at tørre bilen af med i stedet for vaskeskind. Det er bare et spørgsmål om at købe de rigtige.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu