recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4k Boks til Yousee.. ikke deres egen boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4k Boks til Yousee.. ikke deres egen boks

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 09:36
Jeg så bare en bluse med teksten "2018 fifa world cup russia", så jeg tænkte det var en ren VM-intro. Min computer kommer på overarbejde ved afspilning, så jeg har ikke nærstuderet det. Smile

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Så nu er der faktisk mulighed for at teste modtagelse af 4K! Det går fint ind på min VU+Big smile

Hvilken Box har du?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Så nu er der faktisk mulighed for at teste modtagelse af 4K! Det går fint ind på min VU+Big smile
Hvilken Box har du?
VU+ Uno 4K med FBC DVB-C tuner.
miri
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Så nu er der faktisk mulighed for at teste modtagelse af 4K! Det går fint ind på min VU+Big smile
Hvilken Box har du?
VU+ Uno 4K med FBC DVB-C tuner.

Jamen så fik jeg da svar på hvilken boks man skal have :)
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Jamen så fik jeg da svar på hvilken boks man skal have :)
... men du har ikke sikkerhed for at Yousee ikke lukker for adgangen, fx for brugere uden Yousee-box....
miri
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

men du har ikke sikkerhed for at Yousee ikke lukker for adgangen, fx for brugere uden Yousee-box....


Jeg tror, vi har sikkerhed for at de lukker igen. Kanalen dukker også kun op i net-id 124 (Humax 4000).
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2018 kl. 12:47
De har allerede lukket igen. Bitraten steg 5 Mbit/s i går, så åbningen var nok bare i forbindelse med omlægning af testsignal.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2018 kl. 12:27

 Som det er forstået, så åbnes krypteringen kun i 4000 boksen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu