recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei Mate 10 pro hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei Mate 10 pro hovedtelefoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei Mate 10 pro hovedtelefoner
    Sendt: 28-Marts-2018 kl. 15:44
Har bestil en Huawei Mate pro 10 som ikke har 3.5 mm jack og tænker om jeg skal have nye hovedtelefoner som kan bruges uden adapter.

Har i en en ide til hvad det kunne være, det skal være in ear hovedtelefoner til under 500kr
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2018 kl. 18:32
gør da som alle andre - gå trådløs. Jaybird x3 er til lige over 500 hos elmutanten, men er generelt nogle af de bedste på markedet. især til den pris
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2018 kl. 18:44
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2018 kl. 20:11
hvor skulle jeg vide fra om de jbl er gode? - jeg har et par jaybird freedom, og jeg er særdeles tilfreds. Samt et par jabra sport pulse, som er en anelse for store til mine øregange desværre.

Lyd er voldsomt subjektiv, så at spørge om hvad der er godt er i bund og grund tosset. Du kan se en mia mio reviews af alle de her headsets på youtube. 
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2018 kl. 20:14
Ved ikke om du kender dem

Min umiddelbare vurdering er at jbl men ved det ikke da jeg ikke har hørt nogen af dem
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu