recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argon fra HIFI Klubben
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argon fra HIFI Klubben

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argon fra HIFI Klubben
    Sendt: 31-Marts-2018 kl. 16:49
Hej.

Jeg har kik på højtaleren Argon Alto 5 både som passiv eller som aktiv. Men er deres eget mærke pengene værd ?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af 127tage 127tage skrev:

Hej.

Jeg har kik på højtaleren Argon Alto 5 både som passiv eller som aktiv. Men er deres eget mærke pengene værd ?
kommer an på i forhold til hvad?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 18:28
Argon plejer at være fint til prisen
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 19:08
Synes ikke Argon er noget særligt. Eltax spiller bedre.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 19:51
Det er en glimrende højttaler til prisen.

Gå ind i klubben og lyt dig frem.
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 19:55
Det må jeg gøre. Overvejede 2 stk Harman kardon onyx studio 4 men synes dem her fra HFK kan så meget hvis man vælger deres aktive højtalere.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 21:46
Jeg har et sæt Argon Alto 5a, og de spiller ganske udemærket.
Jeg bruger det som et sekundært setup, til at spille rum på ca. 20-25 m2 op.

Deres auto tænd/sluk er en rar feature, da jeg bruge dem sammen med en Sonos Connect.
Bluetooth delen er også ganske brugbar at have.

Men lyt til dem i klubben, jeg ville først have “nøjes” med Alto 4a, men ved nærmere lyt ville jeg ikke spare de 500 kr.

Så til prisen et godt alternativ, som hvis man ønskede mere bass, kan tilkoble en subwoofer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu