recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lyd problm på appel 4k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lyd problm på appel 4k

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: lyd problm på appel 4k
    Sendt: 01-April-2018 kl. 01:23
er her til aften løbet ind i 2 problemer med mit tv og atv4k

det første er at det som om at lys styrken først er skarp og så falder til mat hele tiden det køre op og ned  ?
(ved ikke hvordan jeg ellsers skal beskrive det   det mege irreterne at se på )

og så det med lyden  . når jeg sætter en film på så lyder det som om i gamle dage når der var sne på skræmen.   dette sker kun med film og når den atv står til passtru  slår jeg over på auto kommer der lyd igennem men der står pcm på skærmen på min yamaha rx 1070 ?

ved tv serier virker passtru fint  

bruger infus pro  - har tjekket med vlc og der sker det samme .

alt virket fint i går

har jeg misset en opdatering eller noget der skal ændres  ?



Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 04:56
Første problem kommer fra TV'et. Noget dynamisk kontrast eller andet gøgl.

Andet problem er et kendt problem hos Infuse med nyeste version af TVos, når der afspilles True HD eller Master Audio. 
Du er selv inde på løsningen. Lyden skal stå til auto i Infuse og bedst mulige under TVos  
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 07:26
Hmm.. har ikke selv oplevet billedproblemer med TvOs 10.3 men der er en kendt fejl i TvOs 10.3 der ikke længere tillader DTS lyd på Apple tv ved passtrough.

Vil du have den bedste og ukomprimerede lyd fra Infuse pro skal du indstille Infuse til Auto og Apple tv til bedst mulige kvalitet. Al lyd bliver så omdannet til lossless Lpcm 😉

Redigeret af filmfreak - 01-April-2018 kl. 07:27
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu