recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4D bio   ManCaveD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4D bio ManCaveD

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ManCaveD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManCaveD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 23:22
Kodi og movian.
Til top
ManCaveD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManCaveD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 23:23
Kodi og movian. lys der dæmper sig, efter trailer er færdig.
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 00:00
Videoen virker ikke.
Til top
ManCaveD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManCaveD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 09:13
Video virker kom til , at lave den privat på youtube 👍
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 09:17
Hvilken video ?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af Musictome Musictome skrev:

Hvilken video ?

På side 1 i denne tråd, start-indlægget, andet link. Og ja - NU virker den!
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 21:24
Med Kodi findes der (Ved ikke om det stadig eksistere for at være ærlig) et add-on der hedder cinema experience eller sådan noget.
I det kan du få Kodi til at afspille X antal trailere, og hvilket lydspor der bruges i filmen og en masse andre goodies.
Du får her også mulighed for at bruge nogle scripts som gør nogle forskellige ting, på specifikke tidspunkter.
F.eks. når du trykker start, stop, pause, før forfilm, efter forfilm, før film starter osv.
Jeg har før haft sat kodi (Dengang XBMC (Også derfor jeg ikke er sikker på om det add on stadig eksistere)) til at dæmpe lyset når jeg startede filmen, og når filmen startede, så slukkede den lyset helt.
Når jeg pausede, så tændte den lyset dæmpet, eller hvis jeg stoppede, så fyrede den helt op for lyset.
BaaaaaH
Til top
ManCaveD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManCaveD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 23:59
Det brugte jeg før i tiden. Bare uden det med lys. Lige nu bruger jeg 4 timer på mine 4 lys i rummet. Jeg merger den video på mit link og 3 trailer og selve filmen. Og ser tiden fra start til selve filmen starter .Så slukker den det rigtige sted. Men kunne være fedt med en app, der kunne styre det hele. Uden det bliver for dyrt.
Til top
ManCaveD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManCaveD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 00:08




Redigeret af ManCaveD - 08-April-2018 kl. 21:06
Til top
ManCaveD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManCaveD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 16:31
Så kom der 2 gamer stole og lys kæde i loft og dør
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu