recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere til LG B7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalere til LG B7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højtalere til LG B7
    Sendt: 02-April-2018 kl. 15:58
Mine forældre har lige købt et LG B7 55" TV, og et Apple TV 4k, som de er rigtig glade for. De synes dog lyden er for dårlig, så kan I anbefale højtalere eller en soundbar til LG B7? Det er vigtig, at det hele stadig kan styres med Apples fjernbetjening.
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 20:39
Nu kender jeg ikke en Apple TV4. Men hvis den kan styre lyden, så burde enhver højttaler der er tilsluttet hovedtelefon udgangen også kunne bruges.

Jeg bruger selv en Dali Kubik One til mit B7. Den lyder ret godt.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 11:31
Edit: Så lige at det var et LG-TV.

LG sender ikke IR-signaler via deres egen Magicremote. Den simple måde ville måske være, at få fat på en IR-remote fra LG (den er ikke er med i kassen, så du skal finde en et andet sted) og så lære ATV volumen-tasterne fra denne remote. Så vil du altid kunne få fat på volumen på LG-TV'et og så kan du vælge soundbar som du lyster.

TV'et burde reagere på IR-signaler fra ældre LG-TV-remotes .

Redigeret af Torben Rasmussen - 03-April-2018 kl. 11:42
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 11:47
Man kan godt få Magicremoten til at sende IR signaler - ellers ville den ikke virke til bl.a. Sonos Playbar.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 14:31
Det er der også blandet succes med at få til at virke. Jeg har ikke selv testet det, men vi har flere i vores forum, som ikke kan få IR til at spille på Magicremote, hvis man følger den guide, som Sonos leverer mht. denne fjernbetjening.

Men det er fint, hvis det spiller - så burde de fleste løsninger virke.

Redigeret af Torben Rasmussen - 03-April-2018 kl. 14:32
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu