recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan bruger du dit apple watch (3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan bruger du dit apple watch (3)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan bruger du dit apple watch (3)
    Sendt: 02-April-2018 kl. 18:36
Jeg har lyst til at opgradere lidt på gadget fronten og har af flere omgange kigget på apple watch, men er sgu i tvivl om hvor meget der er i sådan et.

Men efterhånden syntes jeg telefonerne har et acceptabel batteriforbrug med bluetooth til hele tiden (som vel ret beset er et must) såfremt man ønsker at udnytte det til fulde..

Hvordan bruger du dit?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 20:39
Jeg har et serie 2 42mm.  
Ud over at bruge det som et alm. ur, kalender - mail - sms etc.  Så benytter jeg det hverdag til b.la. skridt og til løb eller hvad man nu kan kalde det. Typisk sover jeg med det for at logge min hvilepuls.

Aktivitets appen er med til at man opnår sine bevægelses målThumbs Up

Hvis man har en nyere Macbook Pro - iMac etc. med OSX så kan du logge ind pr. automatik bare ved at have uret på.

Og så har jeg opnået at løbe et maraton på ca. 1 time, men det var fordi jeg var på et cruise og da skibet flytter sig med en given hastighed, ja så var der fart over feltet. 

Så kan du på din telefon se hele hele løbe turen på et kort, i mit tilfælde var det ude på stillehavetLOL

Lader det op ca. hver 47 time.


Redigeret af Potter - 02-April-2018 kl. 20:40
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu