recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - jeg er lige ved at få nok af stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

jeg er lige ved at få nok af stofa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjoska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: jeg er lige ved at få nok af stofa
    Sendt: 02-April-2018 kl. 20:31
Så kommer man hjem fra ferie og sørme om der ikke igen igen er fejl på stofa kortet 🤬🤬🤬 vi flyttede for 8 md siden fra den ene ende af byen til den anden og underligt nok så kan stofa åbenbart ikke finde ud af at servicere gamle kunder fordi de har fået ny adresse 🤬🤬🤬 nå men fat i telefonen for at få lortet løst (har snart brugt 2 hele arbejdesdage i tlf med stofa🤮) nåååååå men så har man sørme ingen support på arbejde så det kan man så ikke få løst idag 🤬🤬🤬🤬🤬 hvilke selskaber kan i andre anbefale for nu jeg fandme træt

Redigeret af pjoska - 02-April-2018 kl. 20:33
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 21:11
af TV udbydere er der jo ikke så mange. - std pakker eller vælg selv?

Redigeret af claus_jac - 02-April-2018 kl. 21:13
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjoska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 21:40
Ups 😱 helsingør
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu