recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee bland-selv med Panasconi DMR-BCT730?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee bland-selv med Panasconi DMR-BCT730?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee bland-selv med Panasconi DMR-BCT730?
    Sendt: 04-April-2018 kl. 22:09
Var i Yousee-butik i dag for at høre lidt mere om bland-selv.

Jeg oplyste, at jeg havde en harddisk-optager, som nok skulle bruge et CA-modul og et kort.

Ekspedienten sagde, at det nok ikke kunne lade sig gøre at optage krypterede kanaler via bland-selv. Det havde været muligt, men at han havde hørt, at der var lukket for den mulighed.

Han lød ikke sikker og derfor spørger jeg her: kan det stadigvæk lade sig gøre og optage og senere se krypterede kanaler fra bland selv? Hvis ja, så jeg har læst, at man nok skal anskaffe sig en "Neotion Yousee DVB-C Viaccess CI 3.X Kortlæser 8039" - er dette korrekt.

Jeg undskylder hvis emnet har været behandlet, men jeg har ved søgning ikke fundet noget nyere (hvis ekspedienten har ret i at det har kunnet lade sig gøre, men ikke er det mere).


Redigeret af manchester - 04-April-2018 kl. 22:11
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 22:22
Jeg har ingen problemer med at optage krypterede kanaler via bland-selv, men det er så på en VU+ box..... Det nævnte CAM lyder ok.

Redigeret af miri - 04-April-2018 kl. 22:23
miri
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2018 kl. 00:22
Jeg har haft den optager og har bland selv. Som regel virkede det, men indimellem drillede kortene lidt og jeg måtte slukke og tage kortene ud og ind igen.

Da jeg skiftede til den nye uhd optager fra Panasonic virkede det slet ikke med CI+ kortene. Jeg købtes så de kort du linker til og de virker perfekt. Så de vil sikkert også virke fint i den gamle.



Redigeret af OleA - 05-April-2018 kl. 00:23
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2018 kl. 12:43

Korrekt, CI+ vil med god sandsynlighed giver problemer, men med modulet fra Melton er der ikke problemer, da det ikke er et + modul.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2018 kl. 15:30
Jeg har i øvrigt gode erfaringer med dette Neotion Dual CAM (på Yousee)....

Det giver mulighed for dekryptering af 2 kanaler samtidigt (på samme MUX)

miri
Til top
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2018 kl. 21:35
Tak for alle Jeres svar - jeg må få bestilt moduler og bland selv.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu