recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Link ikke mere klikbare
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Link ikke mere klikbare

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Link ikke mere klikbare
    Sendt: 07-April-2018 kl. 10:35
Vi fik da klikbare links via forum software opdate? Men nu virker det ikke igen, jeg er nødt til selv at tilføje (url)xxx(/url) self med firkant parantes

Redigeret af Kampus - 07-April-2018 kl. 10:35
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 11:54
Hej.

Jeg oplever næsten kun at mine link ikke bliver klikbare, hvis jeg redigerer i et af mine tidligere postede links.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 07-April-2018 kl. 11:55
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vi fik da klikbare links via forum software opdate? Men nu virker det ikke igen, jeg er nødt til selv at tilføje (url)xxx(/url) self med firkant parantes

Har aldrig brugt det - altid blot brugt "Indsæt hyperlink"-knappen i forum-editoren - den virker altid - her, et link til min tossede hjemmeside, med gamle kameraer, digte og andet sjovLOL:

Efter redigering - link klikart nu?


Redigeret af mnielsen - 07-April-2018 kl. 17:30
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Jeg oplever næsten kun at mine link ikke bliver klikbare, hvis jeg redigerer i et af mine tidligere postede links.

Hilsen Carsten.


Ja det gjorde det også for mig. Linket blev simpelthen gentaget og det funker heller ikke
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Vi fik da klikbare links via forum software opdate? Men nu virker det ikke igen, jeg er nødt til selv at tilføje (url)xxx(/url) self med firkant parantes


Har aldrig brugt det - altid blot brugt "Indsæt hyperlink"-knappen i forum-editoren - den virker altid - her, et link til min tossede hjemmeside, med gamle kameraer, digte og andet sjovLOL:

Hyperlink knappen har aldrig virket efter jeg kom over på iOS

Og heller ikke klikbar udgave ved copy/paste. Det blev ændret ved Forum opdateringen sidste år, så det virkede. Men nu er den altså gal igen!
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Jeg oplever næsten kun at mine link ikke bliver klikbare, hvis jeg redigerer i et af mine tidligere postede links.

Hilsen Carsten.

Efter en lille redigering, blot for at teste, så er linket i mit indlæg da stadig klikbart. Kan det være fordi, FØR jeg gjorde det klikbart, at så brugter jeg lige mellemrumstasten en enkelt gang?

System: Windows 7
Browser: Google Chrome


Redigeret af mnielsen - 07-April-2018 kl. 17:33
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 16:24
Hej alle.

Vi har ikke pillet ved noget. Men vi har jo skiftet til https.

Vi opdaterer forum til næste version meget snart - måske det er fikset i den.

Vi har også opdateret www.recordere.dk til https (ssl) i dag.

I må meget gerne sige til hvis i oplever noget

ps. ovenstående link er bare skrevet, og jeg kan godt se at det ikke virkede.




Redigeret af hummelmose - 18-April-2018 kl. 16:24
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2018 kl. 16:24
ps. det gjorde det så efter edit post. Vi undskylder
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu