recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VideoReDo m2ts eller mkv ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VideoReDo m2ts eller mkv ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 10:32
nej . så længe du piller i indstillingerne omkring codec som er alt andet end "copy" så laver du reelt en forringelse af dit udgangsmateriale uanset hvor lille en ændring det er. Du skal overhovedet ikke vælge noget codec i clonebd. Det er fordelen ved makemkv. der kan du KUN kopiere data over.

Det hedder så også MatroskA og ikke matrosko.
Jeg har aldrig brugt clonebd, men noget siger mig du bruger det forkert.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 17:03
Jeg har sammenlignet med nogle filer fra makemkv, og det ser ens ud lige hvad jeg kan spotte på filen, men det ser ud til den kun kopirer os, da det tager samme tid som med makemkv. Og den bruger næsten ingen CPU. Omkring det samme som makemkv og den står på kopi original, både på audio og video. Og konverter står på 0 %. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu