recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt:: Apple Watch 38 mm (series 2)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt:: Apple Watch 38 mm (series 2)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt:: Apple Watch 38 mm (series 2)
    Sendt: 09-April-2018 kl. 09:47

Min hustru får det ikke brugt, så sælger 1 stk Apple Watch 38 mm series 2 i perfekt stand og med ny, ubrugt silicone rem.

Ingen ridser, skrammer eller noget som helst. Aldrig brugt i vand og sammen med den nye rem står det absolut som nyt. Har for det meste bare ligger i "smykkeskrinet". Købt i USA i maj 2017. Kvittering har jeg dog desværre forlagt.

Der medfølger original oplader (dansk), original dokumentation samt emballage.

Bemærk det er series 2 modellen med bedre batteri, indbygget GPS og enorm lysstærk skærm.

Pris: HBO 1200PP

Slå til pris de 1400PP den står til på Den Blå Avis

Billeder kan ses her:
https://www.dba.dk/smartwatch-apple-series-2/id-1043328391/

Redigeret af askernedefragrillen - 09-April-2018 kl. 21:25
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 11:11
Kunne godt blive interesseret, men du skal længere ned i pris. Jeg skal selv til US senere på året og her kan man købe et serie 3 til under 2K.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kunne godt blive interesseret, men du skal længere ned i pris. Jeg skal selv til US senere på året og her kan man købe et serie 3 til under 2K.

Jeg kommer ikke længere ned end de 1200,- jeg nævner som minimum. Og de 1400 køb nu er en ganske fornuftig pris set ift. markedet. 

Men selvfølgelig, har man mulighed for at købe et i USA så har man en anden tilgang til brugtpriserne herhjemme.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kunne godt blive interesseret, men du skal længere ned i pris. Jeg skal selv til US senere på året og her kan man købe et serie 3 til under 2K.

Jeg kommer ikke længere ned end de 1200,- jeg nævner som minimum. Og de 1400 køb nu er en ganske fornuftig pris set ift. markedet. 

Men selvfølgelig, har man mulighed for at købe et i USA så har man en anden tilgang til brugtpriserne herhjemme.

Det er jo fair nok. Smile
Men dit ur er selv købt i US og der vist ikke world wide warranty på watch, og den 1 årig US garanti udløber alligevel til maj.

Held og lykke med salgetSmile
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2018 kl. 21:25
Tråden lukkes. Solgt til prisen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu