recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Matche lydkort med forst?. Kliklyde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Matche lydkort med forst?. Kliklyde

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Matche lydkort med forst?. Kliklyde
    Sendt: 09-April-2018 kl. 13:35
Hej jeg har en int. stereoforstærker koblet til mit Creative lydkort på pcen. Men min forstærker klikker konstant hver gang der skiftes opløsning/khz eller hvad det hedder. Den kan afspille forskellige bitrates uden at relæet slår til, men skifter jeg mellem flac og 44,1Khz til 96Khz osv så slår relæet til. Det er til at blive sindssyg af. Jeg har optisk ud fra lydkort og ind til forstærkeren. Jeg mindes at usb til usb ikke gjorde det da man kan fastsætte opløsning på usbdriveren til min forstærker i Win10. Men optisk er en værre drillepind hvad angår klik på relæet internt i forstærkeren. Er der en bestemt løsning der gør at den aldrig slår frem og tilbage? Jeg tænkte at matche 44,1Khz i lydkortes indstillinger men det hjælper kun en del, den slår stadigvæk alt for meget frem og tilbage, modsat usb til usb der ikke gør det samme trick.
Hvad kan jeg gøre for at den optiske spdif forbindelse ikke konstant slår til og fra i relæet?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu