recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UltraWide-skærm til budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UltraWide-skærm til budget

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UltraWide-skærm til budget
    Sendt: 12-April-2018 kl. 14:52
Hej,
Hvis jeg er på udkig efter en 29" UltraWide skærm, og ikke går så frygtelig meget op i hvilket mærke det er, eller om det er den absolut bedste, hvordan vil sådan en skærm her så være for mig? https://www.pricerunner.dk[...]
Den skal bruges sammen med en MacBook Pro, og jeg har som sagt ikke de store krav til en skærm. Jeg bruger min computer til normale hverdagsting, som fx internetsurf, sociale medier, mails, se billeder, Office-pakken osv.
 
Prisen passer mig fint, og design er også god.
 
Er det et OK køb? Nogle der ved det, eller har set den i virkeligheden? :)))
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 16:24
Din MacBook Pro er det en af de nye med Thunderbolt 3/ USB-C porte?
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 19:31
skærmen er såmænd fin nok, men personligt ville jeg ikke bryde mig om de 1080 i højden. Det er markant bedre at købe en skærm med 2560x1440 i en 25/27" end ultrawide. og der er en hel del skærme nede i det prisleje med den opløsning. - og tro mig. de 300 pixels ekstra i højden kan virkelig mærkes.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 00:04
@Potter det er en MacBook Pro 2017 med Touch. Så går ud fra den har Thunderbolt 3??

@Claus okay fint. Tak. Men hvad vil du så evt. anbefale i samme prisleje?
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 20:07
Jeg er også lidt nysgerrig, da jeg kigger på nogenlunde samme skærm i samme prisleje
          
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 16:54
Claus og Potter, kom ind 🙂🙂🙂
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 07:30
Kom ind, kom ind 😳🤔🙁
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 10:18
Hvis det var mig, havde jeg valgt en Eizo Flexscan, fx den her:
http://www.eizo.se/default.aspx?page=11&product=EV2780-BK
Det er desværre over budget, men jeg har altid været glad for Eizo skærme. Er set til ca. 6100.

Redigeret af Brixen - 17-April-2018 kl. 10:23
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu