recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viafree på Apple tv 4 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viafree på Apple tv 4 problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacob Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viafree på Apple tv 4 problem
    Sendt: 14-April-2018 kl. 13:34
Hej

Jeg har et problem med Viafree app’en på mit Apple tv 4. Appen loader sådan set fint, og laver også grå bokse hvor thumbnails til programmerne skal være, men det virker til den ikke loader indholdet, der er kun teksen på programmerne og en grå boks hvor billedet skulle være. Når man så klikker på et program, går den videre, men igen intet indhold, og jeg kan ikke starte nogen afspilning.
Jeg prøvet med og uden login, afinstalleret og geninstalleret app’en genstartet Apple tv’et, så jeg løbet lidt tør for ideer, og google har umiddelbart heller ikke bragt mig videre.
Er der nogen der har et godt bud på fejlsøgning?

Mvh
Jacob
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 15:18
Hej Jacob 

Prøv det nederste punkt. - ikke en direkte løsning, men er nok den bedste måde.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu