recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt surround system?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt surround system?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
coladaasen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-December-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér coladaasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt surround system?
    Sendt: 15-April-2018 kl. 14:45
Hey

Søger inputs/alternativer  til en surround løsning.

Surround i stuen. Fronthøjtalere og sub må gerne være kablet, men baghøjtalere skal være trådløse.

Derudover skal vi have trådløse højtalere i køkken og badeværelse. 

Jeg har tidligere kigget på bluesound og sonos. En komplet løsning med deres soundbar osv.

De spiller da ganske ok - MEN så faldt jeg over Denon AVR. Sammen med et par B&W højtalere i fronten, en OK sub og et par små baghøjtalere. Det er en helt anden volume som de kan præstere. 

Alt sammen kan skjules i et fint hifi-møbel fra UNNU.

Pt er mit valg: 

Denor AVR surround receiver
B&W højtalere
Heos trådløse baghøjtalere
Heos trådløse i køkken og bad.

Kom glad med indspark


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 15:55
Hvis det hel skal ind i et unnu møbel, hvorfor så købe besværlige B&W højttalere?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
coladaasen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-December-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér coladaasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 18:30
Fordi dem jeg har kigget på, passer perfekt i størrelsen.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2018 kl. 19:11
Når du gerne vil have højtalerne ind i et møbel, så husk at køb nogen hvor en evt basrefleksport vender fremad og ikke bagud
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu