recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zattoo lukker i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zattoo lukker i Danmark

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HTB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2015
Sted: Ringkøbing
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HTB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zattoo lukker i Danmark
    Sendt: 20-April-2018 kl. 18:00
Hej.
Som det nok vil være mange bekendt, så lukker Zattoo i Danmark. Den tekniske kvalitet af deres streams synes jeg alt i alt er ok. Jeg holder især af at se norsk tv (Nrk 1 og 2)(Har familie i Norge). Er der nogen der ved om der er en (lovlig!) måde at fortsætte med dette på ? Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er Waoo den eneste udbyder der tilbyder BÅDE Nrk 1 og 2. Dette er dog ikke en mulighed for mig, da jeg ikke har fiberbredbånd. Og jeg bor heller ikke i Hanstholm eller den nordlige del af Vendsyssel Wink

MVH. og på forhånd tak for hjælpen.


Redigeret af HTB - 20-April-2018 kl. 18:03
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2018 kl. 18:29
Du kan se alle NRK kanaler i en browser eller via en app på f.eks Apple TV ,det kræver dog noget dns service halløj for at se alt indhold.
Nrk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu