recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste bluetooth headset til musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste bluetooth headset til musik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste bluetooth headset til musik
    Sendt: 20-April-2018 kl. 19:45
Hej,

Jeg er på udkig efter et bluetooh headset, som jeg kan bruge on-the-go når jeg skal til og fra arbedjde, og ellers bare til at høre musik.

Eneste krav er at de er bluetooh, er in-ear, og at man kan foretage telefonopkald med dem også, men ikke noget krav til at de skal være noice cancelling.

Jeg har en iPhone 8 og en MacBook Pro 2017, som jeg tænker, at jeg kommer til at bruge sammen med disse in-ear.

Af logiske årsager, så har jeg selvfølgelig overvejet at købe et par AirPods, men jeg er blevet anbefalet nogle Jabra Elite 65T af en kammerat, som er helt forelsket i dem. Dog kan jeg ikke finde ud af, om de ser for lille og klumpede ud, og man har jo ikke rigtig nogen mulighed for at sætte en solbrillesnor i dem, så man ikke taber dem.

Link: https://www.hifiklubben.dk/hovedtelefoner/jabra-elite-65t-tradlose-in-ear-horetelefoner/

Men er der andre modeller jeg bør overveje eller nogen som I kan anbefale herinde, som jeg skal se, inden jeg bestemmer mig, så vil jeg gerne høre det

Tak!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu