recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint DC1, kan ikke exit'e fra menu???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clint DC1, kan ikke exit'e fra menu???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
John Ruager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-April-2018
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Ruager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clint DC1, kan ikke exit'e fra menu???
    Sendt: 23-April-2018 kl. 17:06
Jeg har lavet en ny kanalsøgning, og nu kan jeg ikke komme ud af menuen - tilbage til skærmvisning.
Har pløjet brugervejledningen igennem og afbrudt recorderen / strømmen. Men når jeg tænder, vender den tilbage til menu'en, hvor den altså er "låst" fast.
Jeg kan sagtens bruge alle funktioner i menu'en, men bare ikke komme ud igen via exit funktionen.
Er der nogen der kan hjælpe?
John

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2018 kl. 14:55

Hej.

Først må jeg hellere skrive at jeg ikke kender Clint DC1.

Men fandt den nogle kanaler i den nye kanalsøgning?
Hvis der ikke er gemt nogen kanaler, kan den vel ikke komme ud af menuen. Eller hvad?

Ellers er der flere modtagerbokse der har mulighed for at 'reset to factory setting' eller lignende.
Hvis der er et menu punkt der gør det, kan du jo prøve.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu