recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth hovedtelefoner

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 09:59
Hej alle.

Tusind tak for alle jeres gode svar - jeg er allerede i gang med at nærstudere samtlige forslag. Forslaget Bose quietcomfort 35 har også fået mig til at kigge på deres nye BOSE QuietComfort 35 II, da denne også har Google Assistant, som jeg allerede bruger i dag.

Tak endnu engang!
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 11:16
Jeg har et par sennheiser PXC550, som jeg synes fungerer rigtig godt hvad angår ANC og BT, men synes de halter på lydkvalitet. Har også testet Bose og de lyder lige så ringe, deres ANC fungerer dog rigtig godt. 
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 11:51
Vær lige OBS på om dit tv har BT transmitter.
Var selv ude i at koble mine B&O H7 på min Marantz receiver, men fandt ud af at den kun havde BT receiver, så den kunne kun modtage BT signaler og ikke sende.
Bare lige et heads up.
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 12:58
Vær også lige opmærksom på, at du kan opleve lip-sync-problemer når du tilslutter BT-headphones til TV.
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af A.M. A.M. skrev:

Vær også lige opmærksom på, at du kan opleve lip-sync-problemer når du tilslutter BT-headphones til TV.
Ja, det har jeg også læst mig til :-)
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af KevinL KevinL skrev:

Vær lige OBS på om dit tv har BT transmitter.
Var selv ude i at koble mine B&O H7 på min Marantz receiver, men fandt ud af at den kun havde BT receiver, så den kunne kun modtage BT signaler og ikke sende.
Bare lige et heads up.
Tak, jep, mit TV understøtter bluetooth headsets :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu