recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så undskyld da (måske)
Det kom der ikke noget godt ud af, kan jeg se
Note to self: Spørg ikke om film igen herinde
Jeg syntes da ikke du skal undskylde - men det er bare lidt svært at læse hvad du gerne vide.
Hvilket jo i bund og grund er problemet, der er vel kun dig selv til at afgøre det.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så undskyld da (måske)
Det kom der ikke noget godt ud af, kan jeg se
Note to self: Spørg ikke om film igen herinde
Arh, du ligger vist lidt som du har redt...

Du spørger om du skal se filmen, skriver at du ikke rigtig gider sci-fi mere og samtidig må der ikke skrives noget om indholdet.
Hvordan skal den ligning løses?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2018 kl. 11:32
Her er så til gengæld noget Jake51 KAN SE uden at få en spoiler. https://www.youtube.com/watch?v=-lgcAySBbTA

Det er faktisk ualmindeligt godt lavet :-) - Late show med james Cordens star star tours som tager stjernerne på tour. (og han har nok ret. der er nok et par af de ting der bliver en del penge værd.)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 14:14
Jeg vil så til gengæld gerne spørge: er humoren ligeså åndsvag som Thor: Ragnarok, eller er Infinity Wars faktisk sjov?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jeg vil så til gengæld gerne spørge: er humoren ligeså åndsvag som Thor: Ragnarok, eller er Infinity Wars faktisk sjov?
Nej - den er ikke drevet så vidt som i Thor: Ragnarok, selvfølgelig er der humor. 
Filmen er virkelig fed, glæder mig til den udkommer, så skal den ses nogle gange inden part 2 kommer Big smile

EDIT: Jeg syntes at den er fed... det er jo altid et spørgsmål om smag og behagSmile


Redigeret af Bravo - 03-Maj-2018 kl. 20:52
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jeg vil så til gengæld gerne spørge: er humoren ligeså åndsvag som Thor: Ragnarok, eller er Infinity Wars faktisk sjov?
Nej - den er ikke drevet så vidt som i Thor: Ragnarok, selvfølgelig er der humor. 
Filmen er virkelig fed, glæder mig til den udkommer, så skal den ses nogle gange inden part 2 kommer Big smile


Den ER udkommet, i biografen Wink
Ellers er jeg enig i, at den er ikke lige så "humoristisk" som Thor, Ragnarok.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jeg vil så til gengæld gerne spørge: er humoren ligeså åndsvag som Thor: Ragnarok, eller er Infinity Wars faktisk sjov?


Den er ikke helt så slem - indimellem tangerer den derhen ad men det er til at holde ud. Filmen er god - super slutning
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2018 kl. 22:53
Tak, alle! Fik virkelig en gevaldig Marvel-nedtur af Ragnarok, men kan høre at der stadig er håb, så den skal ses! (i vores egen bio, seføli)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
mrjocs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2016
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjocs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2018 kl. 09:22
Husk at være opdateret med alle de andre film inden du ser Infinity war. (jeg mener det er et must)
mvh
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2018 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af mrjocs mrjocs skrev:

Husk at være opdateret med alle de andre film inden du ser Infinity war. (jeg mener det er et must)

Thumbs Up


Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu