recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youseeboks optager ikke som planlagt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youseeboks optager ikke som planlagt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youseeboks optager ikke som planlagt
    Sendt: 25-April-2018 kl. 16:31
Hej.

Mine forældre har en yousee boks som de pludselig har fået problemer med.

Når min far f.eks kl 17 programmer boksen til at optage et program kl 20.00 står den som
"ventende optagelser". Kigger han på det kl 18 kan den ventende optagelse være væk, og andre gange bliver den stående.
Fælles for dem er at den IKKE optager.

Andre der oplever dette?

Han har talt med Yousee idag, men de kunne ikke hjælpe ham.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 19:33

Hvilken boks drejer det sig om.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hvilken boks drejer det sig om.?


Jeg fik ikke lige nummeret på den, men det var en de fik for ca 4-5 måneder siden.

Her fortalte Yousee at det var den nyeste boks de havde.

Det et er den her: http://www.recordere.dk/2016/04/test-yousee-boks/


Redigeret af pipper - 25-April-2018 kl. 19:47
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 19:49

Så må det antages at det er Humax 4000 hvis det er Kabel TV, den fejl der beskrives har jeg ikke været ude for på den boks, der optages jo ikke på en HDD, optagelserne Streames fra en Server hos You See.
Er der prøvet at gendanne den.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Så må det antages at det er Humax 4000 hvis det er Kabel TV, den fejl der beskrives har jeg ikke været ude for på den boks, der optages jo ikke på en HDD, optagelserne Streames fra en Server hos You See.
Er der prøvet at gendanne den.?


Mener du at geninstallere til fabriksindstillinger, det har vi ikke forsøgt med?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 19:57

Hvis der er et punkt der hedder gendan til fabriks indstillinger, så er det en 2000 boks, og derved ikke den nyeste.
Men ja gendan den på den menu.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 19:58
Jeg skal ud til dem imorgen så vil jeg lige prøve at se på det og hvilken boks det er.

Jeg melder tilbage imorgen.

Foreløbigt tak for hjælpen.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2018 kl. 21:03
Fik talt med Yousee supporten som i øvrigt var meget flinke og hjælpsomme.

De vil forsøge at rette fejlen på Tirsdag når der er en tekniker fri.
Det vil ske som fjernsupport.
Hvis det ikke kan afhjælpe problemet kan de få byttet boksen til den nye model.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu